Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Charlotte - 4 januari 2013 21:11

Favorit djur? Min favorit djur är häst,katt och hund.

Favorit färg? Pinkforever   

Nokia/htc? Skulle nog välja nokia för har aldrig haft en htc.

Samsung/Nokia? Nokia

Iphone/nokia Lumia? Tror jag skulle välja Iphone.

Rosa/Lila? Rosa

Röd/grön? Gillar inte färgen röd så mycket så väljer grön   

Blå/Orange?Svårt, men kanske... kan inte välja så båda   

Ridskola/egen häst? Skulle nog välja egen häst.

Riddag/Ridläger? Ridläger

Blogg/facebook? Facebook.

Hos vän/ vän hos dig? båda,men kanske endå hos vän.

På kalas/eget kalas? Kanske på kalas.

Eric saade/ One direction? One direction.

Justin bieber/rihanna?Svårt..!! Men Justin bieber.

Katy Perry/  Nicki Minaj? Nicki minaj   


Stort tack till alla som fråga   


  Min diamant <3

Av Charlotte - 4 januari 2013 21:05

Kom hem för ganska länge sedan. Men sen så gick jag till stallet och började fixa lite små grejjer   Och nu så sitter jag här och ska snart svara på lite frågor ^^

Av Charlotte - 4 januari 2013 18:31

Kom inte på någon bra rubrik men endå... Nu har Lorina ett bra "hem". Sitter nu i bilen och dom andra skulle ännu göra något.. Men när jag kommer hem så ska jag börja renovera stallet :D

Av Charlotte - 4 januari 2013 12:46

Ska nu,snart och ränna pulka med Alexandra. Lorina åker ju idag och jag måste med me nska ha lite kul då också    Men ska kanske även få ett nytt mobilskal idag. Men bloggar mera senare hejdå


 

Av Charlotte - 4 januari 2013 10:15

Är just nu i skolan men vi har kortdag idag så bloggar mera när jag har kommit hem   


  <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Charlotte och är 12 år. Jag bor i Finland men är finlandssvensk. Mina intressen är ridning,kompisar,foto,bloggen och sånt liknade. Alla bilder som jag laddar upp här på bloggen får inte kopieras utan lov. Hoppas ni vill läsa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super!
 Bra!
 Helt okej :)
 sådär...
 tråkig..
 ful...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards