Alla inlägg under december 2012

Av Charlotte - 31 december 2012 11:54

Har nyss vaknat och ätit godis och läst lite bloggar. Men GOTT  NYTT ÅR! :)

Av Charlotte - 30 december 2012 13:19

För det första vet jag inte vad jag ska skriva om   Men åtminstone så kanske det kom upp ett inlägg här inatt/imorse och jag och min kompis Elin vi sov inget på hela natten utan började sova klockan 08:00 och vakande 12:00. Så då gick jag till stallet för att lägga ut Lorina och Elin stannade då bara inne. Annars skulle jag ju ta en terrängtur med Lorina idag men min faster åkte istället så åker och rida imorgon då i terrrängen    Denna gång längtar jag att jag slipper och rida för alltid har det varit att jag inte har haft lust att gå och rida när vi hade 2 hästar men nu när jag bara har Lorina så tycker jag att det blir mycket roligare för att man tillexempel får rida vart man vill och hur fort/Saktat man vill. Men mina föräldrar kommer även hem idag så ska städa upp lite här    Men nu så hör jag igen på musik och ska logga in på facebook och senare idag ska jag även ut med Jim och jag tror, om det inte är så kallt åker jag och gå lite längre med honom    Men bloggar mera senare   


    Flicka.. saknar dejj redan   

Av Charlotte - 30 december 2012 06:05

Jag och Elin har varit uppe hela natten. Och vi har då typ dansat,sett på film,chillat och snackat. Men min faster kommer 11-tiden och hon ska vara här hela dagen. Men bloggar mera sen när jag har tid :)





Av Charlotte - 30 december 2012 00:11

ser just nu på film med Elin.Alexandra var också här ikväll. Bloggar mera imorgon :) men ska imorgon på en terrängtur. :D

Av Charlotte - 29 december 2012 16:02

Sitter just nu i stallet och väntar på Flickas ägare...



Av Charlotte - 29 december 2012 13:55

Flicka åker alltså hem idag till sin riktiga ägare...   


 

Av Charlotte - 29 december 2012 09:32

Har för en stund sedan kommit hem från Alexandras. Just nu sitter jag och gosar med Felix katten.

Av Charlotte - 29 december 2012 01:29

Bloggar nu mitt i natten  Men jag skatitta på tv snart och Alexandra började sova så jsut nu så sitter jag typ bara här och.... chillar.. Men hejdåå


Kompis fotoxD Jag är blond ännu på denna bild...  

Presentation


Jag heter Charlotte och är 12 år. Jag bor i Finland men är finlandssvensk. Mina intressen är ridning,kompisar,foto,bloggen och sånt liknade. Alla bilder som jag laddar upp här på bloggen får inte kopieras utan lov. Hoppas ni vill läsa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super!
 Bra!
 Helt okej :)
 sådär...
 tråkig..
 ful...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards