Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Charlotte - 2 januari 2013 20:32

Ska snart börja gå och sova för är ju skolan imorgon... IGEN!    Annars så ska jag även imorgon hinna och rida efter skolan före det blir mörkt så bloggar först lite senare    Men ska ju även fixa lite tidsinställda inlägg nu också som borde komma upp när jag är i skolan ungefär   Men hejdå   


 

Av Charlotte - 2 januari 2013 16:33

Ni har väll inte glömt frågestunden som jag har nu som avslutas på fredag..!! Om ni vill veta något om mig eller något annat så fråga!   


 

Av Charlotte - 2 januari 2013 14:37

 Tänkte nu då berätta lite om min dag.


Min pappa väckte mig först ungefär 08:00 och så åkte han till arbetet så jag fortsatte att sova (vilket jag INTE skulle ha fått göra) Sen kom min faster och väcka mig ungeäfr 11:00 och då först stiger jag upp...    Men sen drack jag saft och så gick jag till stallet för att rida på Lorina. Red ju då i terrängen och inte heller så snabbt    Men när jag kom tillbaka så förde jag ut Lorina i hagen och sen kom jag in och fixade frukost åt mig. Tittade också på samma gång på en film (hotell gyllene knorren) och sen efter det så skulle jag ju till stallet som jag skrev här på bloggen men istället så skulle jag till skogs    Så just nu så hör jag på musik och ska snart till stallet och mocka boxen och sen så ska jag fixa några tidsinställda inlägg och så planera lite tills imorgon.. = Skolan    Men ska åka nu   


  Flicka och Lorina   

Av Charlotte - 2 januari 2013 12:36

För en stund sedan så kom jag in från stallet efter att jag har varit och rida    Först red jag på en skogsväg och sen på en stig och sen skrittade jag i skogen    Men nu så har jag ätit och ska snart till stallet tror jag   Men kommer troligtvis också att mobilblogga senare   


    Jim,när han var ungefär 2-3 dagar gammal

Av Charlotte - 2 januari 2013 10:30

Vill bara först säga tack till allihopa som vill läsa min blogg. Hade besöksrekord igår. inte för att det var så många men är nöjd med det    Dagens planer= rida,njuta sista dagen av jullovet och så typ chillaaa    Men ska börja klä på mig ridkläderna och gå mot stallet snart   Så bloggar mera senare...


  ...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Charlotte och är 12 år. Jag bor i Finland men är finlandssvensk. Mina intressen är ridning,kompisar,foto,bloggen och sånt liknade. Alla bilder som jag laddar upp här på bloggen får inte kopieras utan lov. Hoppas ni vill läsa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super!
 Bra!
 Helt okej :)
 sådär...
 tråkig..
 ful...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards