Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Charlotte - 1 januari 2013 18:54

Tänkte berätta lite om hur 2012 var.. för jag har märkt att ganska många gör det   


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Januari: tror inte det hände något speciellt egentligen...


Februari: jag,pappa och min faster åkte till Gran Canaria... träffade även "han" där som jag fortfarande tycker om   


Mars: inget speciellt... tror jag..


April: Jag blev 1 år äldre   


Maj: Flicka kom till vårt 1 maj   


Juni: Inget speciellt..


Juli: Inget speciellt...


Augusti: skolan började...


September: inget speciellt här heller..


Oktober: inget speciellt


November: inget speciellt xD


December: Hade fest,var till Helsingfors,Flicka åkte hem.. och var även på nyårs fest för första gången i mitt liv   


Alltså vet inte ens varför jag gjorde ett sånt här inlägg för det var ju inget nästan som hände.. var ju nog ihop med flera men tyckte inte om dem så mycket för tyckte då även om "han"    


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag har jag då varit och rida barbacka med Lorina i terrängen    Och så mockade jag ju alla boxen... Men annars så börjar ju skolan om 2 dagar (tror jag) så ska börja svänga på dygnet tror jag...    Bloggar kanske senare ännu ...


     

Av Charlotte - 1 januari 2013 11:31

Igår firade jag min nyår med 20-åringar... Fast kul var det :D dagens planer är väll att rida på Lorina i terrängen och sen mocka åt hästen och fåren. Annars så tänkte jag köra på en frågestund så ni får fråga allt mellan himmel och jord:-D frågestunden avslutas på fredag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Charlotte och är 12 år. Jag bor i Finland men är finlandssvensk. Mina intressen är ridning,kompisar,foto,bloggen och sånt liknade. Alla bilder som jag laddar upp här på bloggen får inte kopieras utan lov. Hoppas ni vill läsa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super!
 Bra!
 Helt okej :)
 sådär...
 tråkig..
 ful...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards